SEB uuendab hinnakirja
Alates 1. septembrist jõustuvad SEB hinnakirja ja lepingutingimuste muudatused. Vaatamata inflatsioonilisele keskkonnale, jäävad SEB igapäevapanganduse toodete ja teenuste hinnad elektroonilistes kanalites samaks.
„Hinnatõusu keskkonnast sõltumata soovime hoida meie peamiste toodete ja teenuste tasud stabiilsena. Seetõttu jäävad SEB elektroonilistes kanalites - mobiilirakenduses ja internetipangas - pakutavate igapäevapanganduse toodete ja teenuste hinnad senisele tasemele. Nendes kanalites teevad kliendid enamiku oma tehingutest,“ kommenteeris SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.
„Meil muutuvad mõned pangakontoris pakutavate teenuste hinnad, näiteks tõuseb sügisest nõustaja poolt tehtud Euroopa ja pangasisese makse hind viiele eurole. Selliste tehingute tarvis on kliendil olemas mugav ja järjekorrata alternatiiv soovitud pangatoiminguks mobiilirakenduses või internetipangas, kus nende teenuste hind ei tõuse,“ täpsustas Leppänen.
„Aktiivsele kliendile on soodsaim viis valida SEB-s igapäevaste pangatoimingute tegemiseks sobiv arvelduspakett, mis sisaldab kõiki olulisi pangateenuseid ja kindel kuutasu annab selge ülevaate kuludest,“ täiendas Leppänen.
Lisaks uuele hinnakirjale jõustuvad 1. septembrist muudatused ka SEB üldtingimustes, deebet- ja krediitkaardi ning ärikliendi internetipanga lepingutingimustes. Üldtingimusi on täiendatud, et paremini juhtida ja maandada riske, mis on seotud rahapesu ja terrorismi rahastamisega ning rahvusvaheliste sanktsioonidega. Teistesse tingimustesse on tehtud teenuste arengust tulenevad muudatused, näiteks täpsustatud digitaalse rahakoti kasutamise võimalusi ja ärikliendi internetipanga kasutajate haldamist.
Kõigi hinnakirja muudatuste ja uute tingimustega on võimalik tutvuda alates 1. juulist SEB pangakontorites ning kodulehel.
Lisainfo:
Maarja Kalamas
kommunikatsioonijuht
SEB Pank
mobiil +372 5304 5743
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post maarja.kalamas@seb.ee