SEB kaardistab koostöös klientidega ärivõimalusi kaupmeestele
SEB on välja töötanud mobiilirakenduse, mille abil inimesed saavad kaardistada kohad, kus nad sooviksid ostude või teenuste eest tasuda kaardimaksega, kuid ei saa seda täna teha. Kogutud info aitab ettevõtjatel hinnata, kuivõrd palju annaks nende ärivõimalustele juurde kaardimaksete juurutamine.
„Tehnoloogia areng võimaldab täna kaardimakseid vastu võtta kõikjal Eestis. Kutsume inimesi uues mobiilirakenduses teada andma, kus nad jäävad kaardimaksele lootes hätta ning sooviksid, et SEB aitab neil antud probleemile lahenduse leida. Antud projektiga kontrollime muuhulgas ka hüpoteesi, et kaardimakseid mitte pakkuv äri jääb ilma olulisest osast käibest. Rakendust kasutades saavad tarbijad anda kaupmehele teada, et nad kasutaksid enam antud äri teenuseid, kui seal saaks maksta kaardiga. Tulemusena peaks võitma kõik osapooled – kaupmees saab kaardimakseid pakkudes tõsta käivet, pank saab kaardimakseid vahendades teenustasu ning tarbijate jaoks laheneb probleem - nad saavad soovitud kohas kaardiga maksta. Kaardimaksete teenustasud on viimastel aastatel kaupmehe kasuks kõvasti langenud. Kliendid armastavad järjest enam maksta poes kaardiga,“ selgitas SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe-Koit.
Kui kasutaja soovib ära märkida kaarditerminalita müügikoha, siis tuleb nutitelefoni brauseris avada aadress seb.ee/kaart, leida kaardil õige koht ja see ära märkida. Esimese nädalaga on kliendid märkimisi teinud 131 äri kohta, kus täna veel kaardiga maksta ei saa.
SEB pakub enim märgitud ettevõtetele kaardimakselahendust. Ettepanekute kohta saab jooksvalt infot aadressil seb.ee/kaart. Rakendus on mõeldud kasutamiseks ainult nutitelefonis ja hiljem lisandub see võimalus olemasolevale SEB mobiilirakendusele.
Lisainfo:
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB
telefon +372 665 5649
mobiil +372 511 1718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee
www.seb.ee