SEB käivitas teenuse, mis aitab korraldada igapäevaseid rahaasju kaugteel
Seoses koroonaviiruse levikuga ning vajadusega hoida ja kaitsta klientide ja töötajate tervist käivitas SEB videokõne kaudu toimuva teenuse igapäevaste rahaasjade korraldamiseks. Uus teenus aitab klientidel korraldada oma igapäevaseid rahaasju videonõustamise teel ja vältida kontorite külastust. Teenuse kasutamiseks peab inimesel olema kehtiv internetipanga leping ja digiallkirja andmise võimalus.
„Vaatamata sellele, et viimaste nädalate jooksul on meie kontoreid külastavate klientide arv umbes poole võrra vähenenud, on külastajate arv eriolukorra kohta endiselt üsna kõrge ja lõviosa neist moodustavad eakamad kliendid. Pakume uut videonõustamise teenust, et abi vajavaid kliente ühe sessiooni raames igapäevaste rahaasjade korraldamisel aidata ning loodame, et see aitab meil üleriigilise karantiini ajal inimestevaheliste kontaktide arvu veelgi vähendada. Omalt poolt teeme kõik, et sel keerulisel ajal meie klientidele abiks ja toeks olla,“ ütles SEB eraklientide panganduse divisjoni juht Sille Hallang.
Nõustamisele igapäevaste rahaasjade teemal on võimalik registreerida SEB kodulehel, täites registreerimisvormi. Lisateave kõikide SEB pangatoodete ja -teenuste kohta on leitav ning videokõnele registreerimine võimalik kodulehelt. Juba kokku lepitud nõustamiste muutmiseks või vältimatule kontorikülastusele registreerimiseks soovitame helistada klienditoele telefonil 665 5100.
Kõik SEB kontorid lähevad alates tänasest, 1. aprillist üle eelregistreeritud kontoriteenindamisele. Suletud on hetkel vaid panga Kuressaare ja Võru kontor.
Lisainfo:
Julia Piilmann
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB Pank
telefon +372 665 5340
GSM +372 5124 808
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post julia.piilmann@seb.ee