Pankade teenindustaseme uuringus eristus kaks panka
SEB oli üks kahest pangast Eestis, kes näitas uuringufirma Dive pangandussektori uuringus maksimumilähedast teeninduskvaliteeti. SEB tugevuseks oli kliendi nõustamine ja sobivate lahenduste pakkumine.
Uuringu tulemused näitavad, et SEB tugevusteks oli esmase kontakti loomine potentsiaalse kliendiga, tema vajaduste kaardistamine, võimalike lahenduste pakkumine, täiendavate pakkumiste tegemine ja üldine suhtlusoskus. Kõrge hinnang anti ka edasiste sammude selgitusele.
„Soovime pakkuda meie klientidele suurepärast kliendikogemust – nõustame kliente finantsteemadel ja pakume sobivaid lahendusi, oleme alati nende jaoks olemas. On väga hea meel, et meie kõrge teeninduskvaliteet on leidnud tunnustust ja oleme tänulikud kõigile klientidele, kes jagavad meiega oma tagasisidet, mis aitab meil oma klienditeenindust ka edaspidi parandada,“ ütles SEB kliendikeskuse juht Ringa Maripuu.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Pandeemiast tingituna teostati pankade valdkonnauuring, sarnaselt varasemale aastale, kontorikülastuste asemel telefonikõnede teel. Igasse panka tehti kokku 10 telefonikõnet, kus testkliendid pöördusid panga poole sooviga avada arvelduskonto. Kvaliteedi hindamisel võeti arvesse kuute erinevat teenindusvaldkonda.
Uuringufirma Dive viis Eesti pankade valdkonnauuringu läbi 2021. aasta neljandas kvartalis ning kokku tehti 60 kõnet. Selleaastase uuringu tulemuste esikolmik Eestis: LHV (99,5%), SEB (99,0%), Citadele (91,9%). Lätis saavutas samuti teise koha SEB ning Leedus pälvis SEB teenindus esikoha.
Lisainfo:
Maarja Kalamas
kommunikatsioonijuht
SEB Pank
mobiil +372 5304 5743
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post maarja.kalamas@seb.ee